SAP müşterileri, bulut ve SAP S/4HANA ile dijital dönüşümü benimsiyor

SAP, sürekli inovasyon anlayışıyla geliştirdiği ürün ve çözümleriyle müşterilerinin dijital dönüşümünü desteklemeyi sürdürüyor.  2016’nın ikinci çeyreği itibarıyla dünya genelinde SAP S/4HANA kullanan işletmelerin sayısı 3700’ü aştı. Bu dönemde, aşağıda örneklerini bulabileceğiniz dünyaca tanınmış markalar da SAP S/4HANA kullanarak iş süreçlerinde önemli başarılara imza attı.

Dünya genelinde 3 milyon distribütörü aracılığıyla yüksek kaliteli bitki özlü yağlar üreten dōTERRA International, SAP S/4HANA ile ana operasyonel süreçlerini standartlaştırdı. Bu sayede stratejik büyüme ve yeni pazarlara açılma hedeflerine bir adım daha yaklaşan dōTERRA International’da, milyonlarca yeni müşteri ve distribütörün sisteme katılması, yeni ürünlerin ve yeni gelir kaynaklarının sunulması durumunda bile ölçeklendirilebilir bir yapı kuruldu.

Çikolata ve şekerlemede bir dünya markası olan The Hershey Company, büyümek için müşterilerini daha yakından tanıması, bayileriyle daha verimli iş ortaklıkları kurması ve gerçek-zamanlı verilere erişmesi gerektiğinden yola çıkarak SAP S/4HANA’yı uygulamaya aldı. Hershey bu sayede tüketicileri hakkında gerçek-zamanlı veri toplayabiliyor ve pazar trendlerini anlık olarak takip edebiliyor. Aynı zamanda şirket, yeni coğrafyalara ve ürün gamlarına yönelik stratejilerini de SAP S/4HANA üzerinden aldığı bilgilerle geliştiriyor.

Dünya Kadınlar Profesyonel Golf Federasyonu (LPGA), 1950’den bu yana dünya genelinde profesyonel kadın golfçüleri bir araya getiren bir organizasyon. 30 ülkede 2300’den fazla üyesi olan kuruluş, SAP HANA Enterprise Edition’ı kullanarak medya mensuplarının ve LPGA takipçilerinin geçmişten bugüne tüm istatistiklere ulaşmasını, golfte daha yenilikçi analiz ve uygulamaların hayata geçirilmesini sağladı.

Amerika Birleşik Devletleri’nde kurulan O.C. Tanner Co. ABD, Kanada, Hindistan, Avustralya, Singapur ve Avrupa’daki işletmeler için çalışan ödüllendirme çözümleri sunuyor. O.C. Tanner, SAP S/4HANA aracılığıyla dijital dönüşümünü tamamlayarak karmaşık sistemlerden daha sade, entegre ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi yaratma odaklı bir sisteme geçmeyi hedefliyor.

Yarı-iletkenler endüstrisinde faaliyet gösteren Ultra Clean Technology tasarım, mühendislik ve üretim alanlarına odaklanıyor. Operasyonlarını iyileştirmek, standartlaştırmak ve tedarik zincirinde uçtan uca görünürlük elde etmek isteyen şirket, bu amaçla SAP S/4HANA kullanmaya başladı. SAP S/4HANA sayesinde Ultra Clean Technology’nin analiz ve işlemleri tek bir platformda saklanarak teklif verme süreleri kısaltılıyor, ürün teslimlerindeki gecikmeler önleniyor.

306 çalışan, 7.500 iş ortağı ile dağıtıcılığını üstlendiği 200 küresel marka ile Türkiye IT pazarının lider firmalarından İndeks Bilgisayar Sistemleri Mühendislik Sanayi ve Ticaret A.Ş. SAP S/4HANA dönüşümünü tamamladı. Değişen pazar ve rekabet koşulları içerisinde iş ortakları ağını basitleştirerek ve altyapı maliyetlerini azaltarak hem üretkenliğini hem de müşteri memnuniyetini arttırdı. Tedarikçi sözleşmelerini maliyet açısından daha etkin yönetmeye başlayan İndeks, bu projeyle hedeflediği hızlı finansal konsolidasyon ve zamanında ürün teslimini de başarmış oldu.