SAP, dijital dönüşümdeki yenilikçi çözümlerini SAPPHIRE NOW’da paylaştı

SAP’nin her yıl yenilikçi ürünlerinin tanıtıldığı, uluslararası arenada son trendlerin değerlendirildiği ve fikir paylaşımlarının yapıldığı geleneksel SAPPHIRE NOW Konferansı Orlando’da gerçekleşti. Etkinlik alanında 20 binin üzerinde kişi tarafından takip edilen ve bu sene 28.si düzenlenen SAPPHIRE NOW 2016’ya online platformlar aracılığıyla da 150 bin kişi katılırken, 1.000’e yakın C-level yönetici ve 260 tanıtım görevlisi ile gerçek-zamanlı etkinlikler gerçekleştirildi.

SAP’nin iş ortaklarının, müşterilerinin ve sektörün önde gelen firmalarının katılımıyla düzenlenen SAPPHIRE NOW’da dijital dönüşüm sürecinde şirketlerin stratejilerini ve karmaşık yapılarını nasıl sadeleştirebileceklerine yönelik yenilikçi çözüm ve işbirlikleri tanıtıldı. Konferans kapsamında; SAP HANA Cloud Platform’un yanı sıra SAPStore.com’da da sunulan gerçek-zamanlı analiz, iş yapış biçimlerinin geleceği, dijital çekirdek, dijital tedarik ağları, dijital müşteri deneyimleri odaklı yeni çözümler tanıtıldı. Bunun yanı sıra, dünyanın lider kurum ve kuruluşları arasında yer alan Ageas, City of Toronto, Memebox, Snohomish County PUD, O.C. Tanner, Faurecia ve Aché Laboratórios’un dijitalleşme yolculuklarında kullandıkları SAP çözümleri de tanıtıldı.

SAP Digital Consumer Insight ile ihtiyaçlara anlık çözümler

SAP’nin ilk “servis olarak veri” (data-as-a-service) çözümü olan SAP® Digital Consumer Insight, mağazalara ya da ilgi alanlarına gelen insanların demografisini belirleyerek müşterilerin fiziksel davranışlarının daha anlamlı ve doğru belirlenmesine yardımcı oluyor. Doğru verileri demografik verilerle eşzamanlı sunabilen SAP Digital Consumer Insight ile işletmeler, müşterilerinin beklentilerine ve ihtiyaçlarına anlık çözümler sunabiliyor. Ayrıca Insight, müşterilerin nereden geldiği, yaş grupları, cinsiyetleri, kullandıkları cihazlar ve başka lokasyonlarla ve/veya rakiplerle karşılaştırmalı analizleri hakkında da detaylı bilgi üreterek gerçek zamana yakın mobil veri sağlıyor. Tüketicilerin belirli bir noktada veya çevresinde “mobil anlarını” gözlemleyen işletmeler, elde ettikleri verileri reklamlarda, lokasyon bazlı pazarlamada ve yine lokasyon bazlı satış stratejilerinde ve kampanyalarında kullanabiliyor.

SAP Digital Consumer Insight, SAP Store’da kullanıcılarla buluşuyor

SAP Digital Consumer Insight en yeni analitik, bellek-içi ve bulut teknolojilerini kullanarak mobil ağ verilerinin bir araya getirilmesini ve böylece kullanıcıların daha akıllı, daha etkili pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) stratejileri geliştirebilmelerini sağlıyor. Servis, ilk olarak ABD’deki kullanıcıların hizmetine sunulacak ve ilerleyen dönemde de SAPStore.com’dan paylaşıma açılacak.

SAP Digital Yöneticisi Jonathan Becher SAPPHIRE NOW’da duyurulan bu yeni çözümle ilgili şunları ifade etti: “Online dünyanın tüketici davranışları ile ilgili muazzam bir bilgi kaynağı sunuyor olmasına rağmen, bugüne dek işletmelerin fiziksel lokasyonlardaki tüketici davranışları için benzer bilgileri toplayabilmeleri söz konusu değildi. SAP Digital Consumer Insight sayesinde her ölçekten işletme, belirli bir lokasyondaki tüketiciler ile ilgili daha fazla bilgi alabilecek. Bu anlayış sayesinde de ürünlerini ve hizmetlerini geliştirebilecek, pazarlama kampanyalarını daha iyi yönetebilecek, büyüme için gerekli lokasyonları keşfedebilecek, hatta rakipleri hakkında daha fazla bilgi toplayabilecekler.”

Bulutta dijital dönüşümü hızlandırmak için SAP ve Microsoft ortaklığında yeni dönem

SAP HANA platformunun en yeni sürümü, işletmelerin dijital iş süreçleri için gerekli sağlam zeminden ödün vermeden, inovasyon yoluyla pazara öncülük etmelerini sağlıyor. Bakım hizmetlerinin kapsamının genişletilmesi sayesinde de kullanıcılar SAP HANA platformları için üç yıla kadar devamlı bakım alabiliyor ya da yılda iki kez SAP HANA platformu inovasyonlarından yararlanabiliyorlar.

Azure’da SAP HANA ile her endüstriden işletmenin global ölçekte kritik uygulamalarını ve veri analitiklerini, kurumsal güvenlik ve uyumluluk çerçevesinde gerçekleştirmeleri sağlanıyor. SAP ve Microsoft işbirliğiyle sunulan bu yeni sürümde SAP HANA geliştirme, test ve üretim iş yüklerini Microsoft Azure üzerinde yürütüyor.

Öte yandan Concur, SAP Fieldglass, SAP SuccessFactors ve SAP Ariba gibi SAP bulut çözümlerinin Microsoft Office 365 ile entegrasyonu sonucunda, Office 365 iletişim, işbirliği, takvim ve verileri de SAP çözümleriyle kullanılabilir hale geliyor ve böylece çalışan verimliliği artırılıyor.

SAP HANA’daki son gelişmelerden biri de, HTML5 için SAP Fiori uygulamalarının açık standartlara dayalı tak-çalıştır bir sistemde SAP HANA Cloud Platform üzerinde oluşturulup kullanılabilmesi oldu. Böylece kullanıcılar, Microsoft Intune ile yönetilebilen uygulamalar geliştirebiliyor.

SAP S4/HANA Value Assurance ile dijital platforma geçiş daha kolay

İşletmelerin dijital dönüşüm yolculuğuna kılavuzluk etmek üzere tasarlanan SAP S/4HANA Value Assurance, mevcut servis paketlerini tek çatı altında birleştiriyor. SAP S/4HANA Value Assurance kapsamındaki paketler, farklı servisleri bir araya getiriyor ve kullanıcıların sadece ihtiyaç duydukları seviyedeki hizmeti almasını mümkün kılıyor. Böylece SAP, müşterilerinin dijital dönüşüm stratejilerini oluşturmalarını, optimizasyon ve inovasyon fırsatlarını belirlemelerini, uygulama çerçeveleri geliştirmelerini, olası hatalardan uzak durmalarını, kullandıkları çözümleri ihtiyaçlarına göre özelleştirmelerini ve bu dijital dönüşüm yolculuğu boyunca proaktif destek almalarını sağlıyor.