Osmanlı Reklam Türkiye’nin ilk SAP BusinessObjects Cloud projesini gerçekleştirdi

Teknolojiyi ve tasarımı yaşama dönüştürme hayali ile yola çıkan Osmanlı Reklam; 1959 yılında Ankara’da küçük bir atölyede, birkaç kişilik ekibiyle faaliyetlerine başlayıp şu an 240 kişilik uzman kadrosu ve 32 araçlık montaj filosuyla 3 kıta ve 19 ülkede faaliyet göstermektedir.

Kurumsal yapısını sürekli geliştirerek, üretim ile ilgili konulardaki yenilikleri takip edip yeni teknolojik gelişmeleri ve buluşları bünyesine dahil ederek yoluna devam eden Osmanlı Reklam; MBIS ile dünyanın ilk SAP S/4HANA 1610 projesini gerçekleştirmesinin ardından bir ilke daha imza atarak Türkiye’nin ilk SAP BusinessObjects Cloud projesini yine MBIS ile hayata geçirdi. Proje, 25 Mayıs’ta gerçekleştirilen SAP Cloud Forum’da Yılın Bulut Analitik Ödülü’nü aldı.

Osmanlı Reklam Genel Müdürü Osman Gökmen şirket verimliliğini ve üretim kalitesini artırma ve kritik göstergeleri anlaşılır hale getirme ihtiyacı ile projeye başlandığını belirtti.

İlk olarak Proje Durum Raporu ile başlayan projenin siparişleri, açılmış projelerin yoğunluğunu , saha kurulum önceliklendirilmesini, üretim önceliklendirmelerini ve hakediş süreçlerini hızlandırabilmesi Osmanlı Reklam için çok önemliydi. Buradan çıkan tatmin edici sonucun ardından satış, satınalma, nakit akışı ve üretim raporları da hayata geçti.

Her rapor için ayrı bir tasarımın yapılması ve onaylatılması, arkadaki bağlantılar ve veri testlerinin yapıldığı iki buçuk aylık süreçte, MBIS’in iş analitiklerinde uzman grup şirketi Analytica projeyi başarıyla teslim etti.

Projenin ERP verimliliğini artırması ve projedeki göstergelerin anlaşılır bir şekilde düzenli olarak takip ediliyor olmasının ekibini motive ettiğini söyleyen Osman Gökmen, ilerleyen günlerde MBIS ile yeni projelerde de bir araya geleceklerini ifade etti.