Enterprise Support Servisleri ile sorunsuz S/4HANA Go-Live süreci

SAP Kurumsal Destek (Enterprise Support) kapsamında aldığımız “Implementation & Go-Live Support” servisleri esnasında, yeni kullanıma geçen S/4HANA platformumuz üzerinde Go-Live öncesi yapılan kontroller sayesinde, sistemimizin yeterlilik önkoşullarına haiz olup olmadığının incelenmesiyle geçiş sürecine hazırlanılarak, olası aksiliklerle proaktif önlem alınmış, “Go-Live Support” ile canlıya geçiş sırasında oluşabilecek anlık, beklenmeyen sıkıntılara karşın, SAP tarafından 7×24 verilen stand-by destek ile stressiz bir geçiş sağlanmıştır.

Özellikle HANA veritabanı yedekleme stratejisi konusunda almış olduğumuz tavsiyeler, daha sonraki kullanım sürecindeki “sistem erişilebilirlik ve sürekliliği”ne ciddi katkıda bulunmuştur.

Nihayetinde, S/4HANA üzerinde yapılan tüm kontroller rapor olarak tarafımıza sunulmuştur.

Implementation & Go-Live Support servisleri, sonuç elde ettiğimiz bir çalışma oldu. SAP Kurumsal Destek (Enterprise Support) hizmetlerinden, diğer projelerimizde de faydalanmaya devam edeceğiz.

ÖKKEŞ BAHAR
BT Operasyon Müdürü