Domino’s Pizza Türkiye İK süreçlerinde SAP SuccessFactors çözümünü tercih etti

1996 yılında Türkiye’de ilk şubesini açan ve halen 488 şube, 7500’den fazla çalışan ile hizmet veren Domino’s Pizza Türkiye, SAP SuccessFactors projesini ACRON danışmanlığında hayata geçirdi.

Dünyadaki on bininci şubesini Türkiye’de açmanın gururunu taşıyan ve teknoloji odaklı bir pizza şirketi olma fikrini benimseyen Domino’s Pizza Türkiye, en yaygın evlere servis pizza zinciri konumunda bulunuyor. Şirketin evlere servis satışlarının yüzde 50’sinden fazlası dijital kanallar üzerinden gerçekleşiyor ve satış süreçlerinde “Domino’s Her Yerde” konseptiyle sosyal medya kanalları da kullanılıyor. Ayrıca alternatif kanallar üzerinde de çalışmalar sürüyor.

Şirket içi verimliliği artırmak için teknolojiyi yakından takip eden Domino’s Pizza, gelişen teknolojilerin yönetim süreçlerini kolay ve güvenilir hale getirmesi nedeniyle SAP SuccessFactors projesini hayata geçirmeye karar verdi. ACRON danışmanlığındaki bu projeyle insan kaynakları yönetim süreçlerinin kullanıcı dostu bir arayüz, güvenli bir ortam ve son teknoloji ile yönetilmesi hedeflendi.

Daha önce ACRON ile başarılı bir SAP entegrasyon süreci yaşayan Domino’s Pizza, gerek kendi deneyimlerini gerekse referans firmaların deneyimlerini göz önüne alarak bu projede de ACRON’u tercih etti.

Projede SAP SuccessFactors Performans ve Hedef Yönetimi ve İşe Alım Yönetimi çözümleri kullanıldı. Bu sayede işe alım ve performans yönetimi süreçleri optimize edilirken, çalışanların kariyer planlaması organizasyonu da sistemsel hale getirildi. SAP SuccessFactors ile kullanıcılara kolay ulaşılır ve kullanışlı ekranlar sunuldu.

Domino’s Pizza bundan sonraki aşamada da yine ACRON danışmanlığında SAP SuccessFactors’ın tüm çözümlerini devreye almayı planlıyor.