Allianz Global Assistance Türkiye iş zekası için SAP BUSINESSOBJECTS çözümlerini uygulamaya aldı

Hizmet ve destek sektörünün en önemli aktörlerinden Allianz Global Assistance Türkiye, SAP BusinessObjects çözümlerini uygulama aşamasında D-CAT Technologies İş Zekası ekibinin deneyimlerinden yararlanmayı tercih etti.
Allianz Global Assistance Türkiye, Allianz Group’un çatısı altında ve Allianz Global Assistance grubunun bir parçası olarak Mart 1997’den itibaren Türkiye’de faaliyetlerine devam ediyor. İnsanlara yardım etme ve müşteriye özel çözümler oluşturma ilkelerine odaklanan şirket, Türkiye’deki güçlü hizmet ağı ve global tecrübesi ile müşterilerinin ihtiyaçlarına göre uyarlanabilir hizmetler geliştiriyor.
Allianz Global Assistance Türkiye, önde gelen kurumlar ile işbirliği içerisinde çalışıp yılın 365 günü 7/24 faaliyet gösteren çağrı merkezi desteği ile otomotiv, yol yardım, konut destek, sağlık & yaşam, seyahat & eğlence alanlarında son kullanıcılara hizmet veriyor.

Allianz Global Assistance Türkiye içerisinde manuel yürütülen işlemlerin otomatize edilmesi amacıyla, D-CAT Technologies danışmanlığında başlanan projenin ilk etabı 10 günlük kısa bir süre içinde tamamlandı. Söz konusu proje kapsamında, manuel oluşturulan raporlardaki veri kaynakları incelenerek bunların sistem üzerinden otomatik alınabilmesi için veri tabanı üzerinde geliştirmeler yapıldı. Raporlarda kullanılan formüller incelenerek veritabanında yapılan geliştirmelere bu alanlar da eklendi. Böylece raporların çok daha kısa sürede sonuç getirmesi sağlandı. Rapor geliştirmeleri SAP BusinessObjects Web Intelligence çözümü kullanılarak yapıldı.

Manuel olarak 2 günde hazırlanabilen rapor, D-CAT Technologies İş Zekası ekibi tarafından tamamlanan proje ile günlük olarak SAP BusinessObjects ortamından istenen zamanda alınabiliyor, yine otomatik olarak ilgili dağıtım kanallarına e-posta ile gönderilebiliyor. Böylece hem işgücü anlamında kazanç sağlanıyor hem de rapor hazırlarken oluşabilecek insan kaynaklı hatalar ortadan kaldırılıyor.